niedziela, 10 marca 2013

~ Pretty Little Liars

Elo. Tutaj capricorn.
Dzisiaj mam dla Was ogromną notkę z PLL.
Męczyłam się nad nią długo, więc mam nadzieję że to docenicie.
Liczę na dużo komentarzy, jeżeli chcecie więcej takich MEGA PAKIETÓW.
Oto dodatki:
* Blendy

  


*Zestawy (duży avatar + tło)


***



***




***



***


  



*Duży nagłówek (zamiast galeria.glitery) + dopasowane tła


{ kliknij na wybrany obraz, powiększy się }

BIERZESZ = PISZESZ

Jeżeli chcecie kolejny taki wysyp, to piszcie w komentarzach z kim (!).
+ Taki zestaw = 15 komentarzy minimum.
To męcząca praca, więc taka zapłata jest w 100% usprawiedliwiona.

Skusicie się? :)

Pozdro, Doma.

9 komentarzy:

  1. Fajny jest ten blendy z Ashley Benson.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo podobają mi się tła.!! ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ladnie tu po remoncie

    OdpowiedzUsuń
  4. najfajniejsze są blendy . ; ) zapraszam na ANOTHERGRAPHICS.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne!! Najbardziej mi się podoba pierwszy blend, bo Aria ♥♥
    Pozdrawiam, Maria06
    http://my-life-in-warsaw.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Biore blenda z Ashley. // happyangel

    OdpowiedzUsuń
  7. Super, biore avek z Benson < 3

    OdpowiedzUsuń
  8. biorę blendy :D ~ basiek < 3

    OdpowiedzUsuń
  9. Biorę na aska; ask.fm/prettylittleliarsslut

    OdpowiedzUsuń