niedziela, 17 marca 2013

~ Lana Del Rey


Dzisiaj mam dla was dodatki z Laną Del Rey. Na wstępie pragnę bardzo podziękować, za tak miłe przyjęcie mnie do załogi bloga i o komentarze pod moim pierwszym postem. To miłe, że komuś podoba się moja praca. :) Czas na dodatki!

BLENDY:




AVATARY DUŻE:


AVATARY ZWYKŁE:



AKCJE: I ♥ ... :


TŁA:




TEKSTURY:




NAPISY PNG:





ZAREKLAMUJ NAS:
wklej button do notki lub HTML. 

Mam nadzieję, że dodatki Wam się podobają :)

Pamiętajcie:

JEŻELI KORZYSTASZ, NAPISZ KOMENTARZ!

+ Piszcie z kim kolejna notka :)

12 komentarzy:

  1. genialne tekstury.

    OdpowiedzUsuń
  2. genialne, boże masz talent dziewczyna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. biorę *__________________________________*

    OdpowiedzUsuń
  4. boskie teksturki *.* Dark Side :D

    OdpowiedzUsuń
  5. biore jednego, są śliczne : *

    OdpowiedzUsuń
  6. biorę blendy <3

    OdpowiedzUsuń
  7. cześć :) biorę duzo grafiki :)). bardzo podoba mi się twoj bloog i polecilam go nawet w twojej notce na gliterach :> / SWAG .

    OdpowiedzUsuń