piątek, 24 maja 2013

~ Violetta + Ariana Grande

Kochani,
dziś mam dla Was dodatki z popularnym serialem Disney Channel ("Violetta") i Arianą Grande, którą planowałam już dłuższy czas. I wreszcie jest :) Mam nadzieję, że dodatki się spodobają i obsypiecie nas komentarzami :) +
DZIĘKUJEMY ZA 5,000 ODWIEDZIN. ♥

Oto dodatki:
*blendy:



*avatary ruchome:

*avatary (200x200):


*tekstury:


*tła:

ZAREKLAMUJ NAS :)

Ważne:
W związku z tym, że nie piszecie komentarzy mimo naszych usilnych próśb, jeszcze raz zwracamy Wam uwagę, że warto w jakiś sposób docenić naszą pracę i napisać jeden, nawet krótki komentarz. Dla Was to mało, ale dla nas to motywacja do pracy :)
Mamy nadzieję, że to zrozumiecie, więc jeszcze raz przypominam:

BIERZESZ = PISZESZ

*w komentarzach piszcie z kim chcielibyście następną notkę*






9 komentarzy:

  1. Świetne dodatki! :D Jeśli chodzi o nn to nie mam pojęcia z czym mogłaby być :D

    i-zycie-toczy-sie-dalej.blogspot.com
    'Andere <3 (glitery)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne dodatki.

    Dodajcie kolejną z Little Mix ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne...biorę z Violettą...a kolejne to może z neymarem lub honoratą skarbek

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładne dodatki. Najbardziej podobają mi się blendy. Może następna notka z Within Temptation.

    OdpowiedzUsuń
  5. Blendy posiadają dużo dodatków, przez co stają się ładniejsze. Podoba mi się styl drugiego blenda z Violettą, niby prosty a jednak bogaty. Bardzo podoba mi się ten blog i jestem zadowolona że na niego weszłam :) / thriftshop.

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam pytanie, szukacie może kogoś do załogi? ^^

    OdpowiedzUsuń
  7. biorę awatary z vioą :) (VOYPORTI)

    OdpowiedzUsuń
  8. biorę z ari :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Biorę blendy z Violettą ;*

    OdpowiedzUsuń